Den 5 september 2026 är det dags för Team-16 att ånyo arrangera en heldagscup.
Den 7 september 2025 arrangerade vi en heldagsturnering för 32 lag och cirka 230 barn. En otrolig succé som vi alla gjorde tillsammans - både föräldrar och barn.
Den 5 september 2026 är det dags igen. Vi kommer att ta in något färre lag den här gången för att hinna med fler spolningar av isen vilket kommer att behövas. Jag jobbar på att få hit lite långväga lag. Kanske några SHL-föreningar...?
Ladda batterierna under sommaren så kör vi i september igen. Men vi ses på isen innan dess. Trevlig sommar till er alla!!
/Niclas